Subject: RE: Ajutine lennupiiranguala Sisekaitseakadeemia
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: "'Andres Mumma'" <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>, <[email-masked]>,Mait Rõõmus <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Sep 2024 13:33:53 +0300

Tere

Anname teada, et vastavalt Teie taotlusele on välja antud järgmine NOTAM:

A2340/24
(A2340/24 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/038/5904N02613E008 A)EETT
B)2409260600 C)2410041400 D)26 27 30 0600-1400, OCT 01-04 0600-1400
E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2163UAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT
ACTIVITY WI: 590730N 0260219E - 590730N 0262249E - 590115N 0262305E -
590113N 0260219E - 590730N 0260219E. PERMISSION FOR ENTERING THE AREA
SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372 5010296. F)SFC G)3300FT AGL)

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: Andres Mumma <[email-masked]>
Sent: Thursday, September 12, 2024 10:22 AM
To: Diana Krotova <[email-masked]>; info transpordiamet
<[email-masked]>
Subject: Ajutine lennupiiranguala Sisekaitseakadeemia

Tere,

Palun võimaluse korral kehtestada ajutine lennupiiranguala PPA
kaugpilootide väljaõppe läbiviimiseks.

Lugupidamisega

Andres Mumma

Tel. 5010296

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.